Disclaimer

Deze SV AVRM website is met de grootst mogelijke zorgvuldigheid samengesteld. Echter fouten (in de verwerking van deze informatie) kunnen niet altijd worden voorkomen. De eigenaar en ontwikkelaar van deze site zijn niet aansprakelijk voor de juistheid, volledigheid of effectiviteit van de aangeboden informatieteksten.

De eigenaar en ontwikkelaar van deze site sluiten iedere aansprakelijkheid uit voor alle schade, directe en indirecte, uit welke hoofde dan ook ontstaan, voortvloeiend uit of verband houdende met het gebruik van informatie, producten of diensten die via deze website aangeboden worden.