Sportkantines dicht

Eén van de aangescherpte maatregelen van het Nederlands kabinet in verband met de coronacrisis, is de sluiting van sportkantines; een maatregel die ingaat op dinsdag 29 september om 18.00 uur. De maatregel blijft in ieder geval de komende drie weken van kracht.

Voor schietsportverenigingen betekent deze maatregel dus dat zij hun kantine moeten sluiten, dat er van die kantine dus geen gebruik meer gemaakt mag worden en er dus geen consumpties meer verstrekt mogen worden.

De sluiting van de kantines heeft geen gevolgen voor de schietsportbeoefening; leden van schietsportverenigingen kunnen gewoon de schietsport blijven beoefenen.

Het bijwonen door toeschouwers is niet toegestaan.